O Marce ELO
Historia Marki ELO
1934
Karl Grünewald stworzył firmę zajmującą się sprzedażą garnków i patelni na okolicznych małych rynkach.
1959
Syn Karl Grünewald Junior, rozwinął firmę i poszerzył zasięg sprzedaży o lokalne sklepy i małe firmy.
1964
Krąg klientów stale się powiększa, oprócz lokalnej społeczności, coraz więcej firm decyduje się wprowadzić do swojej oferty sprzedażowej produkty marki ELO.
1971
ELO zostało zarejestrowane jako znak towarowy.
1981
Produkty marki ELO zostają sprzedawane również poza granicę.
1987
ELO po raz pierwszy pokazuje się na międzynarodowych targach Ambiente w Frankfurcie nad Menem. To ogromna szansa na pozyskanie większej liczy klientów międzynarodowych.
2002
Otwarcie sale’s roomu w Hongkongu, początek sprzedaży produktów na dalekim wschodzie.
2008
Rozszerzenie sprzedaży i modernizacja budynku logistycznego w Spabrucken.
2009
75 rocznica założenia ELO.

2011
Elo zdobywa nagrodę „Produkt roku”.
2012
Elo zdobywa nagrodę „Najbardziej innowacyjny brand roku”.
2013
Elo jest nominowane do nagrody German Design Award.
JAKOŚĆ TO NAJLEPSZE, CO DOSTAWCA MOŻE DAĆ SWOIM KLIENTOM
Nasze artykuły są odzwierciedleniem wszystkiego, czego na co dzień potrzebuje Twoja kuchnia. ELO to jakość z najwyższej półki, która na dobre zagości w Twoim domu. Od momentu założenia firmy przez Karla Grünewalda ponad 80 lat temu, ELO – marka stulecia – stała na czele przełomowych innowacji w branży artykułów gospodarstwa domowego. ELO ustanawia standardy w branży. ELO zna rynek. ELO słucha swoich klientów.
Każdego dnia udowadniamy, że jesteśmy w domu milion razy – i jesteśmy za to nagradzani. Nagradzane przez zadowolenie naszych klientów i handel detaliczny, w pełni zgodne z naszą wiarą w „Gotowanie z radością” – i jesteśmy w stanie konkurować z najlepszymi w branży.