O Marce ELO

Historia Marki ELO

Ponad 80 lat temu Karl Grünewald założył firmę zajmującą się sprzedażą naczyń kuchennych w Spabrücken, położonym w pięknej okolicy między Frankfurtem a Kolonią. Podróżował ciężarówką po okolicznych wioskach wokół Spabrücken i dostarczał mieszkańcom tego regionu wysokiej jakości naczynia kuchenne Od tego czasu celem ELO jest dostarczanie wysokiej jakości produktów swoim klientom.

1934

Karl Grünewald stworzył firmę zajmującą się sprzedażą garnków i patelni na okolicznych małych rynkach.

1959

Syn Karl Grünewald Junior, rozwinął firmę i poszerzył zasięg sprzedaży o lokalne sklepy i małe firmy.

1964

Krąg klientów stale się powiększa, oprócz lokalnej społeczności, coraz więcej firm decyduje się wprowadzić do swojej oferty sprzedażowej produkty marki ELO.

1971

ELO zostało zarejestrowane jako znak towarowy.

1981

Produkty marki ELO zostają sprzedawane również poza granicę.

1987

ELO po raz pierwszy pokazuje się na międzynarodowych targach Ambiente w Frankfurcie nad Menem. To ogromna szansa na pozyskanie większej liczy klientów międzynarodowych.

2002

Otwarcie sale’s roomu w Hongkongu, początek sprzedaży produktów na dalekim wschodzie.

2008

Rozszerzenie sprzedaży i modernizacja budynku logistycznego w Spabrucken.

2009

75 rocznica założenia ELO.

2011

Elo zdobywa nagrodę „Produkt roku”.

2012

Elo zdobywa nagrodę „Najbardziej innowacyjny brand roku”.

2013

Elo jest nominowane do nagrody German Design Award.

8902 SPRZEDANYCH PRODUKTÓW
3240 ZADOWOLONYCH KLIENTÓW
500 WYSŁANYCH PACZEK
160 PRODUKTÓW
80 LAT DOŚWIADCZENIA
42 SKLEPY DYSTRYBUJĄCE ELO W POLSCE

JAKOŚĆ TO NAJLEPSZE, CO DOSTAWCA MOŻE DAĆ SWOIM KLIENTOM

Nasze artykuły są odzwierciedleniem wszystkiego, czego na co dzień potrzebuje Twoja kuchnia. ELO to jakość z najwyższej półki, która na dobre zagości w Twoim domu. Od momentu założenia firmy przez Karla Grünewalda ponad 80 lat temu, ELO – marka stulecia – stała na czele przełomowych innowacji w branży artykułów gospodarstwa domowego. ELO ustanawia standardy w branży. ELO zna rynek. ELO słucha swoich klientów.

Każdego dnia udowadniamy, że jesteśmy w domu milion razy – i jesteśmy za to nagradzani. Nagradzane przez zadowolenie naszych klientów i handel detaliczny, w pełni zgodne z naszą wiarą w „Gotowanie z radością” – i jesteśmy w stanie konkurować z najlepszymi w branży.